Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-11-2016, 18:22 door Anoniem

Door Anoniem: De reacties hier zijn wel erg scherp. Veel kleine organisaties met een beperkt IT-budget gaan op een vergelijkbare manier met gebruikerswachtwoorden om. Het vereist behoorlijk wat diepgaande kennis van Windows en beheertijd (en/of aanvullende softwarelicenties zoals RES) om Windows zo in te stellen dat gebruikersaccounts in 1 keer goed staan en 'idiotproof' aan de gebruiker worden opgeleverd. Bij kleine aantallen gebruikers kost het veel minder tijd en vereist het veel minder diepgaande Windows-kennis om de finetuning BINNEN het account in te stellen; daarvoor is alleen gevorderde gebruikerskennis nodig. Het is dus veel goedkoper om zo te werken. Natuurlijk is het niet ideaal als systeembeheer de gebruikerswachtwoorden kent (zelfs al is dat tijdelijk, bij het configureren of troubleshooten), maar ook zonder wachtwoorden kan de systeembeheerder in principe overal bij. Een systeembeheerder moet dus integer zijn en vertrouwelijk omgaan met informatie die hij door zijn functie ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha