Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-11-2016, 20:14 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Door Anoniem: PostNL heeft tot op heden nog geen email adres voor het melden van dergelijke fraude of pogingen daartoe. Men wordt, na een flinke zoektocht, op de PostNL.nl website uiteindelijk doorverwezen naar de nationale FraudeHelpDesk.NL Dat heeft ook weinig zin want PostNL kan hier helemaal niets aan- of tegen doen. Weinig of geen zin, goedwillende mensen willen hun ei kwijt, dus het heeft wel degelijk zin. Een breder perspectief rond de betrekkelijkheid van het begrip 'zin' is alles wat nodig is voor Post.nl om empathie te tonen met zijn (tijdelijke) klanten en wel deze mogelijkheid te bieden. Dat je met site-pagina's vol Phishing voorbeelden en waarschuwingen een doel bereikt is een tweede, maar de mensen die met Phish meldingen een bijdrage leveren voelen zich serieus genomen en dat is van voldoende doorslaggevende betekenis..

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha