Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-11-2016, 14:43 door Spiff has left the building

Door Spiff, 11:03 uur: Maar heb je het ook wel op déze manier geprobeerd? "Windows Update is taking an unusually long time to scan and install updates" https://support.microsoft.com/en-us/kb/3200747 Is het voor de kat z'n ellebogen dat ik dat steeds maar blijf vermelden, in deze en nog vier andere threads? Door Anoniem, 12:29 uur: Duidelijk, Maar wat bij de ene werkt hoeft nog niet bij de andere te werken. Verschillende hardware configuratie software e.d. Het is een kwestie van uit proberen met de verschillende KB updates! Ik heb nog niet één reactie gelezen dat het (correct!) uitvoeren van de methode zoals beschreven in "Windows Update is taking an unusually long time to scan and install updates", https://support.microsoft.com/en-us/kb/3200747, niet zou werken om het "long scan time for updates" probleem op te lossen. En die methode, met het installeren van twee updates, lijkt me toch ook beslist minder werk dan de methode zoals beschreven door Anoniem van vr.18-11, 22:31 uur, waarbij niet twee maar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha