Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-11-2016, 00:26 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Ik zou graag willen dat meer mensen het spoeltje door zouden laten ponsen...knip... Even helemaal terug naar boven dus (eerste reactie) want als ik het allemaal snel lees, is op dit advies nog geen reactie gekomen. Waarom zou je graag willen dat meer mensen het spoeltje 'doorponsen'? ik neem dat even heel letterlijk want het lijkt wel of de schrijver er genoegen in schept anderen zeer waarschijnlijk op te zadelen met een door een automaat 'ingeslikte' (betaal)pas. Een zichtbaar beschadigde pas gebruiken is een risico omdat een betaalautomaat 'slim' is en zo'n beschadigde pas als een poging tot sabotage detecteert. Elke bankinstelling biedt daarom de service om vooral vanwege veiligheidsredenen een beschadigde pas gratis tegen een nieuwe in te wisselen. Uitgezonderd diè gevallen waarbij opzet in het spel is. Dus... Gewoon de pas voor contactloos betalen blokkeren en niet met gaatjestangen, holponsen en hamers de pas te lijf gaan! Overigens over 'broodjes aap' gesproken, dat automatisch weer ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha