Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-11-2016, 13:51 door Anoniem

Er zijn meer voorbeelden te vinden van zulk een krakkemikkige manier van communicatie tussen bedrijf en klant. Prachtig examenmateriaal is dit voor een casus van een toets bij het HBO voor Communicatie en Media Studies. Trouvaille voor zowel examinator als eerste lezer! De 'moderne' CEO schijnt er steeds weer mee weg te kunnen komen. Ook KPN en sommige providers zijn goed in het produceren van zulk soort informatie-kladjes zonder referentie e.d., iets waar een plaatselijk buurtkrantje zich nog diep voor zou schamen. Zonde van de postzegel. En vinden ze het nog gek ook, als iemand het gelijk naar de prullenbak verwijst. Wie gaat deze "snelle jongens" eens opvoeden of hebben ze onderhand in hun arrogantie overal lak aan gekregen. Hou je in ieder geval aan de meest basale vormen van respectvol omgaan met je klant en ga normaal communiceren met je mededelingen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha