Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-12-2016, 12:31 door Anoniem

Allemaal tot je dienst. Je moet je veilig voelen op de client. Goed opgemerkt, klanten veilig laten webshoppen met een veilige betaalmethode, maar wat dan met de algemene beveiligingssituatie van een overgroot deel van de websites? Ook heel veel websites van webshops, die niet direct kwetsbaar of onveilig zijn, kunnen elk moment dit wel worden. Andere software voor de medewerkers en een heleboel narigheid voor de klanten met retour-aankopen (recent bij ANWB winkel, zo vreselijk jammer en onnodig, want een fijne webshop en een leuke zaak met prima eerste klas spul). Zou je de onveiligheidssituatie op het Interweb transporteren naar de openbare weg, wie zou er dan nog de weg op durven? Zou een leuk circus te zien geven. Sinterklaas kwam vandaag nooit meer thuis. En iedereen laat het maar liggen. Hoe kun je een webshop laten functioneren die met WYSIWYG in elkaar is geknutseld? Waar degene die er over gaat of moet gaan, geen bal verstand van heeft. Zo kan het toch niet langer? En we leiden zelfs nog ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha