Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-12-2016, 01:02 door vanegmond

Gisteren, 23:09 door Spiff , Gisteren, 23:09 door Spiff , In Geschiedenis van updates via het zoekvak zoeken met het KB-nummer (met of zonder KB) dat werkt niet. Daarom op installatiedatum sorteren en zien of de betreffende update KB3197868 in november geïnstalleerd is. Sorteren op naam, en dan zoeken naar November kan ook. Okay, dat ga ik morgen gelijk doen. Dat wist ik dus weer niet, dat het intypen in het zoekvak van een KB niet werkt. Wat ik moet typen voor een naam, is mij niet duidelijk ? Heb gister al zomaar op datum in het zoekvakje gedaan en toen zag ik die KB3197869 bij geinstalleerde updates staan, waarvan ik dacht. Hoe kan dat nu ? Want die stond dus niet bij de twee optionele updates. Hmm.. het doet me ietsje denken aan wat je eerder hier beschreef in verband met je netwerk/internet-verbinding: https://www.security.nl/posting/488244#posting488878 https://www.security.nl/posting/489103/ Ik heb geen idee of het probleem gerelateerd is. Goed geheugen Spiff, maar nu gebeurde dit bij het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha