Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-12-2016, 11:31 door Spiff has left the building

Door Spiff, wo.07-12, 23:09 uur: In Geschiedenis van updates via het zoekvak zoeken met het KB-nummer (met of zonder KB) dat werkt niet. Daarom op installatiedatum sorteren en zien of de betreffende update KB3197868 in november geïnstalleerd is. Sorteren op naam, en dan zoeken naar November kan ook. Maar niet via het zoekvakje dus. Door vanegmond, do.08-12, 01:02 uur: Wat ik moet typen voor een naam, is mij niet duidelijk? In Geschiedenis van updates niet zoeken via het zoekvakje. Niet in het zoekvakje intypen van een KB-nummer, maar dus ook niet intypen van een naam in het zoekvakje van Geschiedenis van updates. In Geschiedenis van updates zoeken via het zoekvakje is domweg te onbetrouwbaar. Vind je een bepaalde update niet via in Geschiedenis van updates zoeken via het zoekvakje, dan geeft dat geen zekerheid dat die update niet toch geïnstalleerd is. Je hebt daarom weinig of niets aan het in Geschiedenis van updates zoeken via het zoekvakje. Daarop dus zorgvuldig op het oog zoeken in het overzicht ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha