Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-12-2016, 14:43 door ph-cofi

Ha Rinjani, Ik kan me voorstellen dat je klanten tegenkomt die alleen op prijs letten en daarna het onderste uit de kan willen. Zo-een ben ik niet uiteraard ;) Als je een offerte aan mij zou doen, dan zou ik zoeken naar de antwoorden op deze vragen: - voor de maandelijkse kosten die de leverancier offreert, welke incident support levert deze op welke tijdstippen, - wat is de tarievenlijst voor additionele activiteiten door leverancier, - hoe gaat leverancier om met onze bedrijfsgegevens, waar zie ik dat ik ze nooit elders ga terugvinden of door leverancier gebruikt gaan worden buiten ons contract, - In geval van SAAS gaan we gelijk een bewerkersovereenkomst sluiten, - hoe krijg ik de bedrijfsgegevens via een open standaard het leverancierssysteem uit, als ik van leverancier af wil en ergens anders heen wil? Het door jullie aangeboden inkijkexemplaar is al aanzienlijk uitgebreider dan het document van 2 jaar geleden. Sterker nog, het past misschien wel beter dan de standaard inkoopvoorwaaden van mijn ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha