Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-12-2016, 00:48 door Spiff has left the building

@vanegmond, 1. Op basis van enkel een of meer Kernel Power vermeldingen in Windows logboeken, is niet te beoordelen wat de oorzaak daarvan is, en is dus volstrekt onduidelijk of dat wat vermeld wordt in de KB979444 en KB983615 knowledge base articles van toepassing is op jouw systeem. 2. Aansluitend bij punt 1, gezien het feit dat je geen inzicht hebt in de onderliggende oorzaak van het probleem, is het verstandig je af te vragen wanneer het probleem begonnen is, en je goed af te vragen wat je daarvoor hebt veranderd aan en op je systeem. Heb je vlak voordat het probleem begon hardware vervangen of nieuwe hardware geplaatst? Heb je vlak voordat het probleem begon nieuwe software geïnstalleerd, of bepaalde instellingen veranderd? Denk ook aan niet-essentiële driver updates. (Ik heb dat in een vergelijkbare eerdere thread van je ook al opgemerkt.) 3. Ik heb geen idee of die KB979444 en KB983615 nog steeds relevant zijn. De reactie door MikeyC1 bij het TechNet Kernel Power Event 41, waarin MikeyC1 KB979444 en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha