Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-12-2016, 19:04 door Anoniem

@vanEgmond: https://www.security.nl/posting/436234/Albert+Heijn+waarschuwt+voor+nepacties+via+e-mail+en+Facebook Zie ook het geleverde commentaar daarbij. Dat houdt in dat je er mogelijk juist alsnog bent ingetrapt door "STOP" te SMS-en. Iemand kan jou nooit een abonnement aansmeren afkomstig van een nummer dat jij nooit hebt gebeld. Maar nu heb je wel gebeld, ook al was het met "STOP" en loop je risico dat je provider afschrijvingen automatisch goedkeurt omdat zij zien dat jij al eens naar dat commerciële nummer toe hebt gebeld. Het maakt voor de provider niet uit wat je hebt geSMSt. De partij die de SMS ontvangt hoort daar goed op te reageren. Maar niet iedere partij is helaas te goeder trouw. Ik denk dus ook dat je zo spoedig mogelijk contact met de provider van het prepaidtegoed op dat toestel moet opnemen en de situatie uitleggen. (nog mazzel dat het een prepaid was. Hopelijk stond er dan toch al niet zoveel tegoed meer op dat ze af kunnen boeken) Of ze e-mailadres en mogelijk ook NAW-gegevens en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha