Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-01-2017, 23:41 door [Account Verwijderd]

Al enkele weken is de ING bank met een soort van 'bewustzijnscampagne' bezig rond het contactloos betalen. Heette het eerst “uw pas is nog niet geschikt voor contactloos betalen”, (terwijl ik dat al bijna een jaar terug heb uitgeschakeld) nu wordt ik weer wakker geschud met de mededeling: “kan ik kleine betalingen zonder PINcode doen?” Dat is natuurlijk wel een èrg labiele opmerking want er rinkelen altijd wel wat euroo'tjes in mijn portemonnee, maar de ING marketing tijger die deze nonsens vraag heeft verzonnen zit natuurlijk helemaal met zijn hoofd in de zoemende digitale geldwolk en snapt geen Joris meer van het begrip munt en bankbiljet. Maar zonder nu in pathologische argwaan te vervallen, vermoed ik: hier steekt iets achter. De betaalchip in die pas wordt onderdeel van een verdomd handig trackingmodel als hij actief wordt gebruikt en dat kan volgens mij de enige reden zijn waarom de ING zo zeurt m.b.t. die lamme chip in mijn pinpas Wat willen ze toch eigenlijk met die informatie allemaal ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha