Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-01-2017, 15:25 door Briolet

Door Anoniem: In de beveiligingswereld wordt geleerd dat een beveiligingsmaatregel altijd in overeenstemming moet zijn met wat het personeel wil. Doe je dat niet, (dus druk je de maatregel zonder overleg dóór), dan is er een behoorlijke kans dat het personeel de maatregel 'niet ziet zitten'.… Hoewel ik niet weet of dit ook geldt voor het bovengenoemde genoemde bedrijf, zou dat wel 1 van de oorzaken kunnen zijn waarom er niet gecontroleerd werd op de identiteit van de autobezitter. Ik denk eerder dat het hier personeel betreft zonder veel opleiding en geen motivatie. Ik kan me nml. niet voorstellen dat dit een goed betaald baantje is. Mij lijkt het ook logisch dat als de vermeende eigenaar zijn originele reçuutje kwijt is, het personeel uitdrukkelijk de identiteit controleert. Als eigenaar van zo'n auto zou ik zelfs willen dat dat gebeurd, anders zou ik hen nooit meer een auto toevertrouwen. Maar het ging hier altijd goed en dan wordt je nonchalant met de controle.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha