Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-01-2017, 12:46 door Anoniem

Ik vind het veel meer een probleem dat digibeten zich met social-media en computers inlaten. Mensen slikken alles als zoete koek. Nepnieuws, fake emails, etc. Mensen betalen zelfs aan de deur voor niet bestelde pakjes die dan ook prul bevatten. Als ik niets besteld heb betaal ik ook niets. Laats een uitzending op tv over telemarketeers die mensen via de telefoon dwingen iets te doen??? Is het zelfs te veel moeite om de hoorn op de haak te leggen om van iemand af te komen? Ik werd laatst gebeld door een marketingbedrijf dat zei in opdracht te werken van de Nederlandse Bank. Hoe ik mijn betalingsverkeer regelde. Ik heb in 1 zin geantwoord: "Ik doe telefonisch geen uitspraken over mijn betalingsverkeer." En toen opgehangen. C'est simple. De Nederlandse Bank weet precies hoe mensen hun betalingsverkeer regelen. Zij regeren zo'n beetje het bankwezen. En zelfs als het telefoontje oprecht was... Het zal mij jeuken wat een ander wil weten. Ik doe er niet aan mee en zeker niet via de telefoon.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha