Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-01-2017, 11:01 door Ron625

Door karma4:Ron daar kom je met argumenten waar We niet kunnen zeggen of het sterk of zwak Is. Terugkoppeling van problemen naar leveranciers Is heel gewoon en wordt als samenwerking gezien. Je draait het om. In dit geval gaat het niet om de terugkoppeling van problemen, maar van terugkoppeling van oplossingen en verbeteringen. Bekijk ook eens het update/upgrade gebeuren van diverse besturingssystemen, Microsoft doet het (meestal) 1x per maand. De meeste andere systemen doen het, zodra het beschikbaar is, zeker met een beveiligings-update moet je niet wachten. Zelf controleer ik 3x per dag of er upgrades zijn voor mijn systeem, en meestal is het raak. Bijna altijd zijn het verbeterpunten, die niets met veiligheid te maken hebben, dat komt o.a. omdat het systeem waar ik mee werkt pas over 3 maanden wordt vrijgegeven, er zijn nu eenmaal idioten nodig om het te testen :-).

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha