Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-02-2017, 15:19 door [Account Verwijderd]

Het niet (MEER) verifiëren van naam in combinatie met rekeningnummer van een begunstigde was een van de achterlijkste beslissingen die het bankwezen ooit nam en eindelijk zijn zij wakker geschud. De reden waarom nu weer wèl interesseert me geen bal. Dàt het weer gaat gebeuren is slechts van belang. Blijft interessant: De oorzaak van een verminderde beveiliging van betalingstransacties. Denk bijvoorbeeld aan het contactloos betalen. Ik weet me de tijd nog te herinneren dat een handtekening op een betaalcheque moest overeenkomen met die op een betaalpas; dat de tenaamstelling moest kloppen èn uiteraard het daaraan hangende rekeningnummer in connectie moest staan tot elkaar. In een wereld waarin je letterlijk èn terecht struikelt over de waarschuwingen rond financiële fraude zijn alle vereenvoudigingen aangaande identiteitscontrole in het betalingsverkeer pure contradictie.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha