Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-02-2017, 17:16 door Anoniem

Door Anoniem: Nu wordt er onder grote druk iets her-ingevoerd wat men vroeger hautain heeft laten vallen. Maar eigenlijk vindt men het bij de banken allemaal maar onzin, de manier waarop men tegen problemen aankijkt is niet veranderd. Dit is niet waar. Er heeft nooit naam/nummer-controle plaatsgevonden. Dit werd alleen gedaan door de vroegere Postbank en alleen op hun eigen nummers. Dat ligt er aan hoe ver je terug kijkt. In het verleden liepen alle onderlinge overboekingen tussen de banken via de Bankgirocentrale, en daar was een naam-nummer bestand ter controle. Dat is echter afgeschaft, en nog weer later heeft de Postbank/ING de controle die ze zelf nog deden ook afgeschaft. Uiteindelijk is het invoeren van een naam/nummer-controle dus iets wat conform SEPA niet hoeft en ook nooit de bedoeling was om in te voeren. Ja een lekker makkelijke cirkelredenering. Eerst besluit men dat het niet hoeft en dan doet men het niet omdat het niet hoeft. Daarbij geldt dat alleen de bank belangrijk is en de klant ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha