Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-02-2017, 15:53 door Anoniem

Je kan en mag niet verwachten dat de grotere bedrijven hier een oplossing voor vinden omdat JIJ het vervelend vindt. Ik snap de redenatie wel: "Ze gebruiken hun naam, dus zij zijn ook verantwoordelijk". Maar dat is het punt. Ze zijn helemaal niet verantwoordelijk voor crimineel gedrag van een ander. Wat ze wel doen, gebeurd achter de schermen en daar hebben jullie of zelf de klantenservice geen weet van. Juridisch gezien vecht een albert heijn bijvoorbeeld, dit echt aan. En dit is ook het enige wat ze kunnen doen. Maar dat is helemaal niet relevant en interessant voor ons om te weten. Het feit blijft namelijk, dat je er niet van af komt. Dit valt niet te stoppen. Je kan niet van een AH verwachten dat ze veel geld steken in een seize & decist actie, terwijl de volgende crimineel aan de andere kant van de wereld al weer klaar zit met de volgende spam-actie. Hoe kunnen mensen uberhaubt boos worden op de grotere bedrijven. Ze mogen groot zijn, maar hier hebben ze geen macht over. En als je dat toch iemand ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha