Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-02-2017, 20:34 door Anoniem

Ik moet intussen niet alleen elke week/maand de berichtenbox van de overheid bekijken, maar ook: - De stand van zaken op mijne bankrekeningen - Openstaande facturen van Famed checken . Zij sturen géén berichten als er wat open staat en automatische incasso is daar niet mogelijk! - Inloggen op de site van Ziggo om mijn factuur te controleren - Inloggen bij de energieleverancier om de facturen of energieverbruik te checken - Inloggen op de site van mijn zorgverzekring om te kijken of ik binnenkort eigen risico moet betalen. - Inloggen bij de provider(s) van mijn mobiele telefoon facturen te bekijken - Inloggen bij mijn pensioenfonds om mijn maandstaat te bekijken - Inloggen bij deSVB AOW tbv idem Geen van allen werkt met eenzelfde (soort) account. Sommige werken met DigiD maar lang niet allemaal. En altijd bij elke organisatie apart inloggen hoor, je mag niets vergeten! Bij mijn zorgverzekering (Ohra) met DigiD (2FA), bij mijn risicoverzekring (ook Ohra!) met inlognaam en password (1 FA). Om het makkelijk ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha