Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-02-2017, 13:17 door Anoniem

Het is makkelijk om het internetbankieren de schuld te geven maar met een glad verhaal kun je een gemiddelde seniore burger ook wel zo ver krijgen dat hij zijn handtekening onder een bankoverschrijving zet. Oplichters zullen er altijd zijn, en mensen die denken: ja maar als er iemand van de bank belt, dan moet het toch goed zijn? ook. Beter om mensen te leren dat ze nooit in moeten gaan op telefoontjes, maar zelf de bank wel terug zullen bellen. Iemand aan de lijn is makkelijker af te wimpelen dan een vierkant gebouwde glazenwasser of zelfbenoemde dakdekkers aan de deur. Hoe dan ook zal het altijd makkelijk blijven om bepaalde mensen van hun geld af te praten of dreigen. Als je niet zo sterk en snel bent, en alleen, valt het niet mee om mensen af te wijzen, zeker niet als het gesprek toch ergens een dreigend voelt (we kennen uw naam, weten waar u woont, etc). Makkelijke slachtoffers, eenvoudige prooi. Vind ik ook sneu, en van mij mogen de daders met een molensteen aan hun nek in het meer, maar de banken ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha