Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-02-2017, 17:48 door [Account Verwijderd]

Ik heb per mail de volgende vraag gesteld aan MoneYou (mijn hypotheek-verstrekker): Als ik probeer in te loggen op "Mijn Hypotheek Omgeving", komt mijn browser met een beveiligingswaarschuwing: "Verbinding is niet beveiligd. Onderdelen van deze pagina zijn niet beveiligd (zoals afbeeldingen). Uw verbinding is niet privé en gegevens die u met de website deelt, zouden door anderen bekeken kunnen worden." Reactie van MoneYou: Ik zie dat uw verbinding niet veilig genoeg is. Hier kan ik u helaas niet bij helpen. Dit betreft uw eigen internetverbinding. Ik krijg hier een sterk kluitje-riet-gevoel bij. Volgens mij ligt dit aan de website van MoneYou. Zie ik dat goed? En zo niet: wat moet ik dan doen om het op te lossen? N.B. Ik krijg deze waarschuwing bij FireFox (onder Ubuntu en Windows 7) en bij Internet Explorer (onder Windows7). Bij Windows 7 betreft het twee verschillende computers.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha