Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-02-2017, 23:02 door Anoniem

Door Anoniem: Opvallend, ook dit is een geval waarin Google zegt: "we gaan dit doen, dan weet je dat, zorg maar dat je het oplost" tegen een leverancier. Daarna is de ander schuld als er dingen kapot gaan. Dit soort arrogantie is toch belachelijk? Wanneer ik bij een ander iets graag aangepast heb, dan bespreek ik dit, overleg, wat een redelijke termijn is om dit te bereiken en check ik het voor ik verder ga. Dat zou opgaan als TLS een protocol was dat Google en Bluecoat voor hun onderlinge communicatie hadden ontworpen. TLS is echter een open standaard die door vele partijen geïmplementeerd wordt (een korte zoekactie leverde een lijst met maar liefst 15 "most notable" TLS-libraries op). Onderdeel van TLS is dat client en server onderhandelen over de versie die ze ondersteunen, en dat is backwards compatible. Communicatie via Bluecoat-devices zou daarom op TLS 1.2 uit moeten komen en gewoon moeten werken. Dat dit niet gebeurt lijkt op een bug bij Bluecoat te duiden. Het is lang niet altijd terecht om de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha