Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-03-2017, 22:19 door Anoniem

@ anoniem van 16:41 van 5-3-2017 Hierop gaan afrekenen? Natuurlijk niet. Dat is helemaal de bedoeling niet van de uitdieping van dit topic. We rekenen niemand ergens op af. Verre van dat, we gaan gewoon door met de bewustmaking van het probleem of het voorbijgaan aan het probleem, als het dat geen echt probleem blijkt. Jij hebt ons allen hierbij enorm geholpen met je duidelijke afwegingen. Misschien gaat men de policies van de preload listing aanpassen aan de praktijk en dan moet het weglopen van potentiële klanten, vanwege een onbegrepen browser alert, als er geen onveiligheid mee gemoeid is, uiteindelijk wel de doorslag geven. Marketing besluiten gaan niet altijd voor security en tag-managment ook niet, maar men moet niet gaan muggenziften als het niet per se hoeft. Hoe zou jij als houder van de preload list dit probleem communiceren naar de security officers van de desbetreffende domeinhouders? Heeft de locale IT daar weet van en kunnen ze, zoals jij hier, de consequenties van hun beslissingen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha