Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-03-2017, 13:39 door Briolet

Ik heb geen idee wat er bij mij stond, maar mijn pas werkte plots niet meer op de e.dentifiers. De oplossing: nieuwe pas aanvragen. De IT afdeling van ABN-Amro is overigens wel aan het knoeien. De installer van de e.dentifier software voor de mac gebruikt al maanden een certificaat wat geldig is van 1 augustus 2016 t/m 3 augustus 2016. Ik heb het net nog even getest met een nieuwe download van de software. Als je nu de software installeert krijg je altijd de melding dat het certificaat ongeldig is. Deze versie van de installer wordt inmiddels al een half jaar gebruikt. Blijkbaar wordt deze melding van een ongeldig certificaat door iedereen genegeerd. Op zich heel vreemd voor een stukje software dat voor zulk gevoelige zaken gebruikt wordt. Ik zelf voelde me niet geroepen om hier een bugmelding van te doen, maar er zal toch wel een personeelslid van deze bank zijn die de software gebruikt?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha