Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-03-2017, 14:14 door Anoniem

De softwaregigant zegt met de Consumentenbond in contact te willen treden om de aankomende privacyveranderingen te bespreken. Als daar dan maar beter resultaat uit voort komt dan destijds de afspraken over internetbankieren met de banken: "elke 14 dagen je rekening controleren"... Hoezo is interbankieren onbetrouwbaar of zo? Waar is dat goed voor? Bij papieren bankieren krijg je maar één afschrift per maand om te controleren, en bij spaarrekeningen soms maar 1x per jaar... Kan je dus niet eens 3 weken lang rustig op vakantie gaan als je internetbankieren hebt, want dan moet je er alweer aan denken dat je (vanuit het buitenland!) je rekening op tijd moet controleren... Bovendien ervaar ik elke onnodige inlog alleen maar als een "threat" waarbij er iets mis zou kunnnen gaan. Vooral als het vanuit het buitenland moet.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha