Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-03-2017, 13:46 door Anoniem

Door Anoniem: Ik ken een begeleider van mensen met een handicap die hier ook vaak tegen aan loopt: "Ik bel namens X om Y te regelen". De grap is dat men dan vraagt of X ook aanwezig is (wat vaak het geval is) en als in dat geval die persoon dan (mondeling) aangeeft dat het goed is, wordt het gesprek verder voortgezet met de begeleider. Dus ja, men is er meer op verdacht. Maar aan de andere kant ook weer niet, want men kan op geen enkele manier bepalen of X werkelijk naast de hulpverlener zit... Tja, de eeuwige balans tussen werkbaarheid en veiligheid. Mijn ervaring is redelijk vergelijkbaar - nu heb je natuurlijk uberhaupt het probleem bij telefonisch dingen regelen dat bevestigd moet worden of de beller bij het contract hoort . Maar uiteindelijk, als een beller toch al alle credentials heeft waarmee iemand die 'namens zichzelf' belt geaccepteerd zou worden valt er weinig aan toe te voegen door veel te moeite te stoppen in het checken of "de andere persoon" aanwezig is bij een beller die *al zegt als ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha