Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-03-2017, 10:14 door Anoniem

Door Anoniem: De vraag is natuurlijk hoe ze controleren of ze WEL de contracthouder zelf aan de telefoon hebben. Als ze zien dat de contracthouder een vrouw is en de stem is overduidelijk een man dan zeggen ze natuurlijk "bent u wel de contracthouder?" maar als je namens iemand anders belt en je zegt dat je die ander bent dan hebben ze vast geen enkele mogelijkheid om dat (aan de telefoon) hard te controleren.... Dus hier geldt weer dat wie eerlijk is in de problemen komt, en wie bluft die komt er gewoon langs. Ook met bluffen val je soms door de mand. Ik belde een keer namens mijn moeder en liet even in het midden of ik haar was of niet, maar bij de geboortedatum viel de andere persoon even stil - hij wilde niet geloven dat ik 85 was. En dat ben ik ook niet ;-). We hebben toen afgesproken dat zij zou bellen en wat gegevens doorgeven en dan zou hij weten dat het de juiste persoon is. Dat is uiteindelijk gelukt, al zat ik er wel naast te souffleren. En dat ging dan om het aanvragen van de overschrijfkaarten ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha