Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-04-2017, 18:00 door karma4

Door Anoniem: Ik kwam maar die verwijzingen naar Accenture tegen door mensen die Limux afkraken, gewoonlijk zonder dat ze bij claims zo vriendelijk waren aan te geven waar in die 450 pagina's van Accenture ze de onderbouwing vonden. Ik heb de link en verwijzingen in de eerste paar weken na beschikbaar komen bij ris in posts opgenomen. Je kon het hele verhaal zien aankomen. Er is een alinea over de kosten Desktop support en uurkosten voor helpdesk. Je zult er van moeten schrikken. Die politieke zaken en keuzes werken twee kanten op. Het hele verhaal verzameld is best een leuke roman. Aan signalen kon je zien dat er een It chaos was dat ging limux in 2003 niet oplossen en kunnen ze nu er niet mee oplossen. Ze konden maximaal 80% omzetten als doel. Dat elk weerwoord door frustratie van slechte it dienst als fan van Microsoft wordt afgedaan is nu niet bepaald een oplossing voor de It zaken. Je zegt dan: Wij falen maar dat ligt aan wat anders Het is die houding mentaliteit wat het eerste probleem ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha