Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-04-2017, 23:25 door Anoniem

Als er wat aan te merken valt, snel in ontkenningsmodus schieten. Hoe vaak heb ik dat al meegemaakt. Eerst een verontwaardigde reactie op een aangetoond veiligheidsgebrek. Dan proberen de ander snel af te bluffen. Agressief gedrag dat de onkunde moet verbloemen. Vervolgens wordt aangetoond waar gemitigeerd moet gaan worden en dan snel over je hoofd heen vragen of de melding offline kan worden gehaald. Snelle downplay van hetgeen aan de orde wordt gesteld, want als baas eens zou merken, hoe incompetent men eigenlijk is en hoe slordig, Dan is dat is niet zo goed. Welke beveiligingsonderzoeker herkent dit scenario niet ergens uit de praktijk. -------------------------------------- Helemaal anders kan ook. "Hi, thank you guys, You guys are awful". En na zo'n reactie gaan we dan ook de volle extra mijl en doen we nog iets extra's. Krul in de staart en extra aangescherpt. Er zijn ook nog fijne lui, die samen met je naar een oplossing gaan zoeken. Win-win situatie. En beide partijen hebben er volop bij ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha