Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-04-2017, 14:21 door Anoniem

In deze hele lang mailthread mis ik weer het belangrijkste: Een goede omschrijving van het probleem dat je probeert op te lossen. Je zegt: "Bankieren is vertrouwelijk, en daar hoort secure e-mail bij." Ik durf te zeggen dat die stelling niet klopt. Bankieren is vertrouwelijk en hebben de banken netjes geregeld. Daar hoeft helemaal geen secure e-mail bij, omdat banken mij nooit iets vertrouwelijks hoeven te mailen. En mocht je toch een situatie kunnen bedenken waarbij een bank jouw op digitale wijze iets vertrouwelijks moet meedelen dan is daar een véééél simpeler oplossing voor; Een simpel mailtje naar de klant dat ze even moeten inloggen op de website van de bank omdat daar een vertrouwelijk bericht voor hen klaar staat. Dan kun je gewoon de authenticatie gebruiken die ook afdoende is voor online bankieren en hoeven de klanten niets nieuws te leren. Probleem opgelost.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha