Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-04-2017, 22:30 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Achter het digitaal gaan zit een ordinaire besparingsgedachte, kosten minderen. Is sneller, minder fout gevoelig zijn ook sterke argumenten en een stukje gebruikers gemak. Dat stoelt op allerlei aannames die al dan niet waar kunnen zijn. Als het eens fout gaat, en ook "digitaal" gebeurt dat, dan is "sneller" hard de mist in gaan dan wel sneller, maar niet beter. Kortste weg vs. snelste weg, maar dan anders. Je kan ook best proberen, bijvoorbeeld, papieren interfaces op foutgevoeligheid proberen te verbeteren met de hulp van wat moderne technologie. Zo maak je de andere kant van de transactie onafhankelijk van jouw keuzes. "Gebruiksgemak" staat of valt met keuzes die goed passen bij de situatie en de persoon. Veel te veel zie je nog "one size fits all" in de "digitale transformatie"-hype, met als gevolg "one size fits none". En dat is helemaal niet gemakkelijk in het gebruik. Zo zie je maar, een simpele opmerking en gelijk een hele stapel aannames die lang niet altijd waar zijn ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha