Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-04-2017, 12:17 door Anoniem

Door karma4: Mijn voorkeur is betalingen, al dan niet automatisch, die ik zelf instel. Dat moet door de bank wel nog gemakkelijker gemaakt worden met alle controle mogelijkheden. Nouja, dat kan dus ook gewoon, tenminste, mijn bankieren-per-website rekening bij de Duitse(!) Postbank had dat allemaal, compleet met "adresboek" van vaker gemaakte overboekingen, ingangsdatum, periodiciteit, en zo verder. En dat was in, eh, 2005. Authorisatie ging per papieren TAN lijstje, waar ze op een gegeven moment naar een specifieke genummerde TAN uit het lijstje gingen vragen. Niks geen ingewikkelde spielerei met magische kastjes en proprietary algorithmen, gewoon een lijstje nummers. Vrijwel onbegrijpelijk als een bank in oh zo digitaal transformerend Nederland dat twaalf jaar later nog steeds niet kan... tenzij je begrijpt dat ze er gewoon niet voor de klant zitten, maar om de klant zijn geld zoveel mogelijk te laten rollen of de klant dat nou eigenlijk wel zo leuk vindt of niet. "Controle? Dat heeft u niet nodig ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha