Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-05-2017, 16:14 door Anoniem

Door Anoniem: Het is zeker een zwakte van ABN en Rabo is dat ze geen gescheiden pincodes hebben voor pinnen en aanloggen/ondertekenen. Maar het wachtwoord van ING vind ik ook geen goed idee als je ziet hoe massaal malware in omloop is, en los van dit bericht vind ik al sinds de introductie van de smartphone een pin per sms een twijfelachtig idee, ook het mobieltje is tegenwoordig een potentieel compromitteerbaar apparaat. Dan vind ik gescheiden apparaatjes waarop de gebruiker geen software kan installeren een beter idee. Ja je kunt er wel vanalles bijslepen en vanalles gaan veronderstellen en dan alles slecht vinden, maar voorlopig blijft het een feit dat een ING rekening veilig is tot EN de usernaam/password EN de pas/pin EN de mobiel gestolen of gehacked zijn en dat het voor een ABN/Rabo rekening al voldoende is om pas/pin te hebben om alles leeg te trekken. En echt, de kans dat je dat overkomt is veel groter dan dat je alle drie kwijt raakt. Dus pas maar op met die ABN of Rabo pas, een keertje naar de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha