Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-05-2017, 12:03 door Anoniem

Door Aha: Door Anoniem: Tweede brief op korte tijd. Straks stoppen ze met TAN. Ik heb ze al laten weten dat ik dan met ING stop. Ik roep dan ook iedereen op ING aan te schrijven voordat het te laat is. @anoniem, Kent de ING een mobiel nummer van je? Ik schuif ook met mijn geld via de ING. Zij hebben geen mobiel nummer van mij en de email of brieven met kennisgevingen omtrent betalen met app bereiken mij niet. Dus ik vermoed dat je het gekoppeld moet zien aan elkaar: Heb je een bij ING bekend mobiel nummer proberen ze je 'aan de app te krijgen', anders niet (nog niet...?) De ING weet mijn nr niet en ook al heb ik de digitale mailbox aanstaande (ipv papier), krijg ik toch ouderwetse brieven. Ik zou haast denken dat ze wanhopig zijn en proberen uiteindelijk van TAN af te stappen. Nu zeggen zij in een nieuwsbericht dat ze dit niet van plan zijn, dus concludeer ik dat ze erg hun best doen om ook echt zullen klanten te informeren. Toch maar een bericht retour sturen opdat ze met TAN blijven werken. Er hoeft ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha