Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-05-2017, 12:28 door Anoniem

Door Anoniem: Door 4amrak: Misschien is dat omdat er bij een update van de fabrikant in kwetsie een reboot afgedwongen wordt anders? Ik kan me zo voorstellen dat je in een kritieke infra structuur niet vol automagisch dat soort update policies op prijs stelt en dat het dus daarom een langduriger traject wordt voordat alles netjes gepatched is? Als de IT-organisatie én de leveranciers professioneel genoeg zijn laat dat zich goed beheersen. Je hoeft updates niet automatisch te laten plaatsvinden, maar je hoeft ze ook niet uit te stellen tot het te laat is. De draaiboeken voor hoe je met dergelijke situaties omgaat horen al gemaakt én getest te zijn voordat die situaties in het echt optreden. Bij medische apparatuur zijn er helaas heel wat berichten geweest over leveranciers die alleen zwaar verouderde besturingssystemen ondersteunen, de klant niet toestaan iets te installeren (de certificering van het geheel vervalt als je antiirussoftware installeert), en van ziekenhuisdirecties die totaal geen kaas hebben ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha