Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-05-2017, 23:19 door Anoniem

Door Quina: Waarom zou je je best doen om deze callcenters te ontmantelen? Misschien dat het slimmer is om mensen er van te overtuigen dat je nooit gebeld wordt door Microsoft of Apple. Het echte probleem is vaak dat mensen danken dat ze belangrijk zijn en gebeld worden door de Microsoft of Apple. Who cares? Dat is dan hetzelfde als mensen vertellen dat er niemand aan de deur komt (of opbelt) om je pincode te controleren, geen politie, geen bankmedewerkers enz. En hetzelfde als vertellen dat een bank nooit mails stuurt om de inlogcodes te verifieren. Er werd en wordt steeds uitgebreid voor gewaarschuwd. Op regionale zenders verschijnt het regelmatig, op teletekst, de politie waarschuwt via twitter, er wordt voor gewaarschuwd in radio- en tv-programma's. Maar toch zijn er nog steeds hordes mensen, die erin tuinen. Die toch onbekenden binnenlaten, hun pincodes afgeven, aan de telefoon ja zeggen tegen (onbekende) 'gratis' aanbiedingen, zgn. loodgieters uit brabant het dak op laten om goten te inspecteren ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha