Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-05-2017, 01:14 door Anoniem

Door Anoniem: Vreemden toegang geven tot de bankieromgeving doet natuurlijk geen eerlijk mens opzettelijk, maar malware op PC's komt nou eenmaal voor. Onopzettelijk blind in de goedheid van anderen geloven heeft niets met eerlijkheid te maken. Het gaat om verantwoordelijkheid. Als je een dienst aan gaat heb je bij die overeenkomst rechten en plichten. De consumentenbond doet een poging om de verantwoordelijkheid naar de bank af te schuiven, terwijl de consument in eerste instantie niet aan de plicht heeft voldaan om de persoonlijke bankgegevens geheim te houden door een wildvreemde beller te geloven en ook nog toegang te geven tot de prive computer. Als die consumenten echt zo eerlijk zijn geven ze ook eerlijk toe dat ze niet genoeg verstand hebben om te snappen dat je niet iedereen moet geloven en hoe een computer werkt. Maar bij die eerlijke bekentenis zien ze waarschijnlijk hun geld helemaal niet meer terug.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha