Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-05-2017, 17:25 door Anoniem

Door Anoniem: Ik heb gisteren Ziggo gebeld,omdat ik het vreemd vond dat ik in bovenstaande app een pop up melding kreeg toen ik deze wilde gebruiken. Ik moest vanuit dit beginscherm de nieuwe Ziggo go app downloaden, Mij lijkt dat je als bedrijf op deze manier juist een verkeerde aanpak hebt,gezien het feit dat er toch steeds aandacht is voor" niet zo maar op schermpjes klikken die opduiken. In principe wordt ons dat toch geleerd? Beter is toch( in dit geval op mijn IPad) een mededeling te krijgen vanuit de AppStore dat er een update(upgrade) is? Zo hou je toch goede principes in stand? Ik heb gemaild met Ziggo en kreeg snel een telefoontje ,waarin ik mijn standpunt heb uitgelegd. De man begreep het wel,maar had een antwoord van" we hebben voor deze manier" gekozen. Wat vinden jullie: heb ik hier een punt of zeggen jullie" je maakt je te druk o.i.d) Ziggo heeft in november een nieuwe TV app gemaakt onder de naam Ziggo GO, Horizon GO wordt namelijk niet meer ondersteund door Ziggo. Dit heeft Ziggo trouwens ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha