Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-05-2017, 08:34 door Anoniem

Door karma4: Door Anoniem: Leg jij me eens uit waarom het in ITIL en ISO27001 - 27002 k vereist is dat een update proces uren lang aan het zoeken is naar welke updates nog ontbreken op een bepaald systeem (met 100% load op de CPU en 4GB RAM in gebruik) en dat je dan nog tegen allerlei vage 8-digit hex error codes aan loopt waar het systeem niet zelf van kan recoveren? Want dat is de realiteit in Windows Update. Wat on Topic is: Het artikel met Dijkstra noemt ITSM onderdelen IT Service Management gerelateerd aan het bijhouden van de diensten. Hoe noemt enkele verplichtingen daaruit WAT er moet gebeuren. Nergens staat HOE het gedaan moet worden. Je mag van professionele ICT mensen verwachten dat ze daarvoor met een kosteneffectieve oplossing komen. Daar mee geef je in ieder geval goed aan dat er bij Microsoft geen professionele ICT mensen werken! Want daar kijg je geen kosteneffectieve oplossing van maar een onstabiel groot en traag gedrocht. En daar was de rest van het forum al achter, nu jij nog.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha