Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-05-2017, 15:33 door Anoniem

Door Rinjani: Door Anoniem: Leuk, maar uiteindelijk dezelfde fout als alle andere systemen die de gebruiker als consument neerzetten. Kijken of hier iemand snapt wat die fout is. Voor het Banken verstrekken bij activeren éénmalig de persoons- en adresgegevens die bij de bank zijn geregistreerd. Deze gegevens controleert ONVZ met de gegevens in onze backoffice. is IMHO geen technische noodzaak. (Want de authentication gaat via de site van de bank en voor de authorization bij de verzekeraar kan een andere oplossing worden gebruikt, waarbij persoons- en adresgegevens zelf niet over internet hoeven worden verzonden.) Hoe koppel je de de verzekeringsklant aan de juiste klant-entiteit van de juiste bank ? Namen, inlognamen en zelfs naam+geboortedatum zijn bepaald niet uniek - en zelfs niet stabiel. Mensen die trouwen of scheiden veranderen (soms) van naam. En met het gezeur van de transgenders is zelfs het M/V veld niet bevroren. Verzekeringsklant wjansen authenticeert wellicht als wgjansen58@rabo bank, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha