Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-05-2017, 13:29 door [Account Verwijderd]

Door passer: Door Aha: Nu hebben wij een geregistreerd SIM abonnement, maar ik zou er niet aan moeten denken door een werkelijke noodsituatie achteraf te zijn geconfronteerd met de gevolgen van een niet functionerende telefoonverbinding vanuit de lift.Oei, hoe heb ik 40/50 jaar kunnen leven zonder dat ding - en toch in een lift durven stappen.... Vergeet je dat in lifts noodknoppen en (meestal) telefoonverbinding is? (en ja: 'k weet dat die dingen niet altijd functioneren) Enne o ja 2 : zelf heb ik dus géén gsm, smartphone of zo (ja, 'k weet het: ouwerwets natuurlijk) :) @passer, het is inderdaad zoals PietdeVries hierboven aangeeft: Noodtelefoon, en in ieder geval in het merk lift (NIVA) bij ons, werkt niet meer via de oude analoge bekabelde verbinding maar net als bij een GSM. Misschien had ik duidelijker moeten zijn door te zeggen: in het bedienpaneel van de lift zit feitelijk een GSM telefoon ingebouwd voor noodgevallen, met dien verstande dat het spraak/luistergedeelte in de lift aanwezig is maar de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha