Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-05-2017, 11:59 door Anoniem

Door Anoniem: Standpunt AP is altijd geweest: "niet meer dan nodig". Dat is het hele eiereten met verwerken van persoonsgegevens: dat je niet meer persoonsgegevens verwerkt dan om het beoogde doel te bereiken, en niet meer dan dat. Daar zijn ze behoorlijk rekkelijk in, overigens. Want wat is "nodig"? Als jij maar heel hard huilt dat het echt moet dan laten hoe-heten-ze-deze-week je wel met rust. Voorbeeldje? Ook hier is de ov-faalkaart gedienstig: Ze schrijven onterecht geld af van je anonieme kaart. Terugkrijgen? Heel formulier invullen met veel informatie waaronder je bankrekeningnummer. Want contant teruggeven of zelfs maar het bedrag terug op je kaart schuiven, "dat kan niet". Natuurlijk kan het wel en dat TLS het vertikken zou subiet dikke boetes moeten opleveren. Maar ze komen ermee weg. Waarom? Waarom moet hun abjecte onkunde en/of onwil mij weer privacy kosten? Je ziet het zo vaak, en deze "autoriteit" laat er dus nogal veel bedrijven en bedrijfjes mee wegkomen. En overheden helemaal natuurlijk.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha