Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-05-2017, 17:05 door karma4

Door 4amrak: nou ja zeg, is de fabrikant misschien wel een beetje verantwoordelijk hier? jeej welk een conclusie... waarom hier wel en bij een andere fabrikant deze princiepes ineens laten varen dan? Ik heb de principes niet laten varen en dat is analyseren deduceren en dan meest waarschijnlijke optie naar voren halen. Dat is de wetenschappelijke benadering. Van zoiets ben ik een voorstander. Ik neem het niet waar bij je. De pseudo wetenschappelijke ofwel evangelistische is: (naampje) is per definitie fout (naampje) is per definitie goed/ heilig. Daar ben ik een tegenstander van. Dat is het gedrag wat ik waarneem bij je. Je kan niet een verzinnen waarom de data naar de USB gezet zou zijn in een onderhoudsstap, ik wel. Als men vermoed iets mogelijk te moeten vervangen dan wel het hele opslagsysteem gaat converteren dan is het gangbaar dat men geen data van de klant wil kwijt maken. Dat betekent een backup naar een apart medium en die dan later weer terug zetten. Het was denk ik goedkoper geweest om dan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha