Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-05-2017, 12:42 door Anoniem

Pech hebben we allemaal wel eens. Wissels worden beheerd door ProRail en niet de NS. Als er dus een wisselstoring is, kan de NS daar niets aan doen. Daarnaast stempel jij je kaartje niet af. Terwijl je volgens mij voldoende tijd had om dit te doen? De controleur doet daarna netjes zijn werk. En jij bent daarna kwaad op de NS? Terwijl jij en ProRail de schuldige zijn? Was een tijd geleden (jaren terug) zei ik. Was dacht ik nog vóór ontstaan ProRail. En nu ik er over nadenk waarschijnlijk zelfs nog in de "gulden"-tijd. Anyway: de conducteur was van NS. Heb kritiek op conducteur. Ten eerste: laat me nog kaartje dubbel betalen voor per ongeluk vanwege de hele situatie niet gestempeld kaartje. Ze hadden het ook wel heel bont gemaakt omdat ik twee of drie treinen eerder had genomen en nog haal ik het niet op tijd. Ten tweede: doen zo moeilijk. Moest nieuw kaartje dubbel betalen en kon oude kaartje inleveren met formulier om nog eens situatie uit te leggen en geld voor oude kaartje terug te krijgen. Kost veel ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha