Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-05-2017, 11:54 door Anoniem

Door Anoniem: Door Mysterio: Mijns inziens moet het anders. Ja, het moet duidelijker zijn wanneer iets oplichting of een wanprestatie is (maar dat kan de agent bij de balie je haarfijn uitleggen) maar ook waar je dan vervolgens wel terecht kan. Helaas zal de agent het niet doen en vaak tegen beter weten in. Bekend is de veel voorkomende praktijk van de restauranthouder die aangifte wil doen tegen een eetpiraat. Dat gaat niet, meneertje. Niet betalen is wanprestatie en dat is civiel. Daar gaat de pliesie niet over. Tja, het is inderdaad civiel. Maar het is óók flessentrekkerij en daar gaat de pliesie wél over. Er valt nog veel te verbeteren. Lees eens jurisprudentie of een wetboek. Flessentrekkerij bestaat niet meer. En waarom moet marktplaats een financiële coördinatie opzetten (zoals gesuggereerd in de reacties) en waarom hoeft een restaurant niet eerst laten afrekenen of een borgsom in ontvangst te nemen. Waarom moeten tankstations wel eerst afrekenen en restaurants niet?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha