Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-06-2017, 16:45 door Wim ten Brink

Het maakt duidelijk hoe kwetsbaar clouddiensten kunnen zijn. Als een enkele beheerder al zoveel data kan wissen in een kwade bui vraag ik mij af of we eigenlijk wel cloud-technologieën moeten gebruiken. Ik vraag mij af hoeveel schade dit uiteindelijk oplevert. Die verloren klant-data kan veel waarde vertegenwoordigen. Denk hierbij aan diverse documenten, code-repositories, orderinformatie en natuurlijk veel fotomateriaal. De vraag is nu vooral in hoeverre Verelox contractueel opdraait voor deze schade. De site ligt momenteel gewoon plat met alleen die specifieke boodschap maar gelukkig is er nog het Internet archief. http://web.archive.org/web/20160423121754/https://verelox.com/legal/terms En tja... De klant is zelf verantwoordelijk voor het bijhouden van een backup. Het lijkt erop dat een financiële compensatie niet betaald gaat worden aan alle klanten. En dat is toch iets waar je ook op moet letten als je gebruik gaat maken van een clouddienst. Als je cloud neergaat wegens problemen bij de cloudprovider ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha