Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-06-2017, 12:36 door Anoniem

Door Anoniem: Maar iemand die dergelijke software schrijft is daarmee wel verantwoordelijk voor zijn eigen blunders. Als je door een stom foutje met euro's en centen honderd keer zoveel overmaakt dan je dacht over te maken is het helemaal je eigen probleem, de bank kan echt niet weten dat je wat anders bedoelde en moet afgaan op wat je aanlevert. Je kan daar simpel iets aan doen, wat de bank voor hun eigen "app" toch ook nodig zal hebben: Je geeft een order, en je krijgt daarvoor terug een bevestiging die nog eens expliciet maakt dat dit is wat je bedoelde, en daarop geef je het "ok, ja, dit is wat ik bedoelde". Dat verwacht ik van een bankier-website ook, dus ik zie niet in waarom een API dat niet zou doen. Want wat is een website behalve een front-end op zo'n API? Precies zoals een "webmail" in principe een web-front-end is voor een IMAP-sessie. Alle logica zit in het back-end en het webgedeelte is precies dat: Inpakken van de datastroom in html zodat een browser ook mee kan doen. En al je tests doe je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha