Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-06-2017, 15:13 door Anoniem

Omdat ik een Ziggo klant ben, zoals zo velen, heb ik ook nog Ziggo webmail. Als ik inlog op de inlogpagina daarvan, dan is de weergave in alle drie browsers Firefox, Chrome, en Iexplorer correct, op één onderdeel na, en dat is de tekstcodering in Iexplorer die volgens de coderingstafel die ik met de rechtermuisknop kan oproepen, Unicode (UTF-8) zou moeten zijn. Maar de tekst is onleesbaar, en ook al verander ik de codering, de tekst blijft onleesbaar. De standaard inlogpagina is: [https://mail.ziggo.nl/appsuite/signin] Ik kan geen voorbeeld van de onleesbare tekst geven, omdat de webpagina geen selecteren van de tekst toestaat. Ook het overtypen daarvan, is moeilijk, omdat de lettertekens meerdere malen in elkaar lijken te kruipen. Toch een klein voorbeeld: Ndn Klhuyr r uyhhq hvvh Voordat ik Ziggo hier mee ga lastigvallen, is misschien hier meer duidelijkheid te krijgen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha