Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-06-2017, 16:34 door Anoniem

Door Briolet: Vorige maand kreeg ik het volgende mailtje: Vanaf 15 juni zijn app-specifieke wachtwoorden verplicht voor toegang tot je iCloud-gegevens via apps van derde partijen, zoals Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird of andere voorzieningen voor e-mail, contacten of agenda's die niet worden aangeboden door Apple. Gisteren was het dan zover. Het wachtwoord waarmee ik via de telefoon mijn iCloud mail ophaal, werkt niet meer. Ik heb nu net een speciaal wachtwoord voor die mail cliënt aangemaakt. Wat ik me nu afvraag: "Hoe weet Apple welk wachtwoord ik voor welke app ga gebruiken, want mijn accountnaam veranderd niet bij de apps". Op de account pagina kan ik tot 25 wachtwoorden aanmaken en een label geven. Op mijn telefoon moest ik alleen het oude wachtwoord wissen en het nieuwe invullen. Het label wordt niet gebruikt. Dat is er waarschijnlijk alleen voor mijn oriëntatie. Op zich een mooie extra beveiliging waarbij apple er voor zocht dat 3e party apps nooit meer het iCloud wachtwoord hoeven te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha