Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-06-2017, 03:12 door cowboysec

Ongeveer 1 week geleden heb ik, na eerder in mei reeds de Creators Update succesvol te hebben gedaan, de actuele Microsoft (cumulatieve) update geinstalleerd voor mijn Windows 10-systemen. Echter, dit keer had ik direct erna problemen met de browser Edge. Als ik die opstartte had hij even nodig en dan stopte het programma spontaan zonder verder iets te doen op het scherm: ook de taak was verdwenen. Opnieuw opstarten gaf elke keer hetzelfde probleem, op 2 verschillende hardware platformen: de lapop met de W10 Home-versie en de destop met de W10 Professional versie. Van alles geprobeerd maar niet goed te krijgen....... Omdat het idem op 2 verschillende PC's optrad besloten om niet terug te gaan mbv herstelpunt in de verwachting dat Microsoft wel snel met een oplossing zou komen... maar die kwam niet. In de tussentijd maar wat meer gaan browsen met Goofle Chrome en Mozilla Firewfox die gelukkig goed bleven draaien. De volgende dag wat op Internet gezocht. Daar kwam ik alleen algemeen adviezen van Microsoft ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha